meklēt

Uzņēmumu reģistrs

Uzņēmumu reģistrs ir valsts iestāde. Uzņēmumu reģistrs ir Tieslietu ministrijas padotības iestāde. Uzņēmumu reģistra darbību regulē savs likums un citi normatīvie akti.

Uzņēmumu reģistru vada galvenais valsts notārs Ringolds Balodis. Viņš ir mācījies Latvijas Universitātē, ieguvis doktora grādu tiesību zinātnē. Kopš 2009. gada viņš ir Latvijas Universitātes profesors.

Ko dara Uzņēmumu reģistrs?

Latvijā darbojas tūkstošiem uzņēmumu. Katru dienu tiek dibināti jauni uzņēmumi. Tāpat katru dienu daudzi uzņēmumi tiek likvidēti.

Katru dienu daudzos uzņēmumos tiek veiktas izmaiņas. Valstij ir nepieciešams par to zināt. Informācija ir apkopota vienotos sarakstos jeb reģistros. Šos reģistrus veido Uzņēmumu reģistra darbinieki. Pašlaik ir izveidoti 14 re­ģistri.

Uzņēmumu reģistra galvenie uzdevumi

Uzņēmumu reģistra galvenie uzdevumi ir reģistrēt uzņēmumus un citus subjektus un sniegt par tiem informāciju. Uzņēmumu reģistrs atrodas dažādās Latvijas pilsētās. Uzņēmumus var reģistrēt Rīgā, Bauskā, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Saldū, Valmierā un Ventspilī.

36040647
kopš 16.05.2002.

05.02.2012.
vārda dienas svin:
Agate, Selga, Silga, Sinilga

Izstrādājis, informāciju atjauno un publicē
Lursoft, Matīsa iela 8, Rīga
info@lursoft.lv

© Uzņēmumu reģistrs

SAŅEMT IZZIŅU NO UR?

Dodam iespēju iepazīties ar reģistrācijas dokumentiem uz vietas. Sniedzam izziņas par uzņēmumu maksātnespējas procesiem un to stadijām.

Sīkāk par UR piedāvāto izziņu iespējām

JAUTĀJIET MUMS

Jums ir iespēja uzdot savu jautājumu, kā arī nosūtīt iesniegumu Uzņēmumu reģistram.

! Skatīt jau atbildētus jautājumus

NACE klasifikators

NACE klasifikators ir paredzēts uzņēmuma darbības veidu precīzai noteikšanai.

NACE klasifikators