Uzņēmumu reģistrs līdz 14. aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Uzņēmumu reģistrs līdz 14. aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Uzņēmumu reģistrs no šī gada 13. marta līdz 14. aprīlim visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 13. marta līdz 14. aprīlim, Uzņēmumu reģistrs nesniegs klātienes pakalpojumus reģionālajās nodaļās Rīgā, Ventspilī, Liepājā, Bauskā, Valmierā, Jēkabpilī, Rēzeknē, Daugavpilī.
Iedzīvotāji visus Uzņēmumu reģistra pakalpojumus var saņemt elektroniski – par iespējām plašāk sadaļā Kā iesniegt dokumentus elektroniski vai izmantojot pasta pakalpojumus. Jautājumu gadījumā aicinām rakstīt uz e-pastu info@ur.gov.lv vai prasīt virtuālajam asistentam UNA, vai zvanīt pa informatīvo tālruni 67 031 703.
NB! Lēmumus, kuri pieprasīti saņemšanai klātienē, Uzņēmumu reģistrs jums nosūtīs pa pastu papīra formātā.
Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Visas aktualitātes par Covid-19 vienuviet pieejamas tīmekļvietnē https://covid19.gov.lv .
Ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju saistīti tiesību akti pieejami vietnes www.likumi.lv tematiskajā atvērumā "Covid-19". Skaidrojumi par ārkārtējo situāciju pieejami LV portāla tematiskajā atvērumā un žurnāla "Jurista Vārds" tematiskajā atvērumā (bezmaksas brīvpieeja).
Par aktuālo informāciju par Uzņēmumu reģistra pakalpojumu pieejamību informēsim Uzņēmumu reģistra tīmekļvietnē www.ur.gov.lv un sociālajos tīklos Facebook https://www.facebook.com/uznemumureg/ un Twitter https://twitter.com/uznemumureg
Jau iepriekš pateicamies par izpratni!