Klientu vajadzību izpēte
@topicalityPage.ContentPart.HeaderText
Arī 2021. gadā Reģistrs turpināja monitorēt klientu apmierinātību ar iestādes pakalpojumiem. Maijā veiktā klientu apmierinātības aptauja, kas norisinājās e-vidē un kurā piedalījās 79 respondenti atklāja, ka 57% aptaujāto ir bijis nepieciešams atbalsts reģistrācijas e-pakalpojuma saņemšanā. 62% respondenti atzina, ka Zvanu centra operatori ir kompetenti un iesaistījušies jautājuma/problēmas risināšanā. Aptaujā tika saņemti ļoti daudz komentāru un ierosinājumu par iestādes darbu un sniegtajiem pakalpojumiem. Tie ir izskatīti un tiek ņemti vērā iestādes digitālās transformācijas plānošanā, tostarp ieviešot sistēmiskas izmaiņas iestādes iekšējo procesu organizēšanā.
Reģistrs 2021. gadā turpināja sadarbībā ar citām valsts iestādēm un privāto sektoru risināt ar ārvalstnieku dokumentu digitalizāciju Latvijā saistītās problēmas un ārvalstīs izsniegto e-parakstu atzīšanu Latvijā, lai uzlabotu e-vidi valstī kopumā. Minēto problēmu risinājumi ir ārpus iestādes kompetences jautājumi. Taču neesoši risinājumi valstī kopumā ietekmē Reģistra klientus, tā bremzējot iestādes stratēģisko mērķu – tikai digitāla reģistrācija – īstenošanu. 2022. gadā plānots turpināt darbu pie visām iesaistītajām pusēm pieņemama risinājuma atrašanas.