• lv
  • en

Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistrs

Klientu atbalsta standarts

2. Reģistra pakalpojumu, atbalsta un saziņas kanāli

Reģistrs nodrošina klientam iespēju izvēlēties ērtāko komunikācijas kanālu saziņai, konsultācijas saņemšanai vai pakalpojuma pieprasīšanai un saņemšanai.

Reģistrs nodrošina pakalpojumu pieprasīšanu un saņemšanu:

1. elektroniski:

  • pieteikumu reģistrācijai pieņem Uzņēmumu reģistra pakalpojumu portālā registrs.ur.gov.lv;
  • reģistru informācijas aplūkošanu informācijas tīmekļvietnē https://info.ur.gov.lv;
  • pieteikumu komercķīlu informācijas reģistrācijai pieņem Komercķīlas e-pakalpojumā https://komerckila.ur.gov.lv;
  • uz elektronisko pastu pasts@ur.gov.lv un oficiālajā e-adresē pieņem:
    • pieteikumu reģistrācijai, ja konkrētā pieteikuma veida elektroniskai iesniegšanai e-pakalpojums nav izveidots;
    • informācijas pieprasījumu.

2. pa pastu:

  • Reģistram adresētās pasta vēstules saņem Pērses ielā 2, Rīgā, LV- 1011

Reģistrs nodrošina saziņu un konsultācijas:

  • aktuālu un pilnīgu informāciju tīmekļvietnē https://www.ur.gov.lv;
  • pa informatīvo tālruni[1] +371 67031703 darbadienās no plkst. 9.00 līdz 17.00[2] sniedz informāciju par Reģistra kompetencē esošiem jautājumiem;
  • izmantojot elektronisko pastu un oficiālo e-adresi:
    • elektroniskā pasta sūtījumus saņem uz elektroniskā pasta adresi pasts@ur.gov.lv un oficiālajā e-adresē;
    • uz elektroniskā veidā saņemtiem jautājumiem Reģistrs sniedz atbildes pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā.
  • Ziņojumus par trauksmes gadījumiem Reģistrs saņem uz elektroniskā pasta adresi trauksme@ur.gov.lv .[3]

 

[1] kvalitātes kontroles nodrošināšanai sarunas uz informatīvo tālruni tiek ierakstītas.  [2] informācija par izmaiņām informatīvā tālruņa darba laikā tiek ievietota Reģistra tīmekļvietnes https://www.ur.gov.lv sadaļā Jaunumi un, piezvanot uz informatīvo tālruni, automātiskais atbildētājs informē par darba laika izmaiņām. [3] trauksmes celšana nozīmē godprātīgi sniegt informāciju par iespējamu pārkāpumu, kas var kaitēt sabiedrības interesēm, ja šī informācija gūta saistībā ar darba pienākumu veikšanu un ir pamatoti iemesli to uzskatīt par patiesu.