Biedrības saplūšana
1. Kopsavilkums
Saplūšana ir process, kurā divas vai vairākas biedrības (pievienojamās biedrības) nodod visu savu mantu jaundibināmai biedrībai (iegūstošā biedrība). Apvienošanas gadījumā pievienojamā biedrība beidz pastāvēt bez likvidācijas procesa. Apvienošanas gadījumā pievienojamās biedrības tiesības un saistības pāriet iegūstošajai biedrībai. Pievienojamās biedrības biedri kļūst par iegūstošās biedrības biedriem.
Ne agrāk kā 3 mēnešus pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" katra reorganizācijā iesaistītā biedrība Uzņēmumu reģistrā iesniedz dokumentus uz reorganizāciju.
Biedriem ir tiesības piedalīties un balsot biedru sapulcē attālināti. Plašāk lasiet sadaļā Skaidrojums par attālināto dalību dalībnieku, akcionāru un biedru sapulcēs.
Likumā noteiktos gadījumos pieteikums izmaiņu reģistrācijai var tikt nosūtīts pārbaudei Valsts ieņēmumu dienestam. Plašāk lasiet sadaļā Par Uzņēmumu reģistrā saņemto pieteikumu izvērtēšanu Valsts ieņēmumu dienestā
-
7 dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 0 EURIzmaksas
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma veidlapa B5;
- reorganizācijas līgums vai attiecīgi apliecināta kopija;
- biedru sapulces protokols vai tā izraksts;
- iegūstošās biedrības statūti;
- iegūstošās biedrības valdes locekļu saraksts;
- biedrību kopīgs pieteikums par jaundibināmās biedrības ierakstīšanu reģistrā un iegūstošās biedrības pievienojamie dokumenti;
- kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka, vai informācija par valsts nodevas apmaksu.