Nodibinājuma darbības turpināšana
1. Kopsavilkums
Valde, vai cita statūtos paredzētā institūcija, līdz mantas sadales sākumam var pieņemt lēmumu par nodibinājuma darbības turpināšanu. Pieņemot lēmumu par nodibinājuma darbības turpināšanu, vienlaikus izveidojama valde un citas statūtos paredzētās institūcijas.
Piesakot izmaiņas, vienlaikus pieteikumā obligāti jānorāda arī informācija par Nodibinājuma patiesajiem labuma guvējiem (PLG).
PLG ir fiziskā persona - nodibinājuma, arī fonda, dibinātājs, valdes loceklis, citas pārvaldības institūcijas (ja tāda izveidota) loceklis, labuma guvējs vai cita fiziskā persona, kura īsteno kontroli pār nodibinājumu, arī fondu.
Plašāk lasiet sadaļā Patieso labuma guvēju skaidrojums.
Likumā noteiktos gadījumos pieteikums izmaiņu reģistrācijai var tikt nosūtīts pārbaudei Valsts ieņēmumu dienestam. Plašāk lasiet sadaļā Par Uzņēmumu reģistrā saņemto pieteikumu izvērtēšanu Valsts ieņēmumu dienestā
-
7 dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 5,12 EURIzmaksas
-
Var nokārtot elektroniskiIesniegt dokumentus
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums;
- valdes sēdes protokols vai tā izraksts;
- valdes locekļa piekrišana ieņemt amatu;
- ārzemnieka (ārvalstnieka), kuram ir tiesiska saikne ar Latviju, uz kuras pamata veidojas vai ir izveidojušās savstarpējas tiesības un pienākumi komercdarbības un nodokļu jomā, bet nav piešķirts Latvijas Republikas personas kods, anketa ziņu iekļaušanai Fizisko personu reģistrā (jāparaksta pašam ārzemniekam ar drošu elektronisko parakstu, lai iesniegtu elektroniski; ja droša elektroniskā paraksta nav, šo dokumentu neiesniedz);
- ja pieteikums tiek iesniegts izmantojot pasta pakalpojumus, tad jāpievieno informācija par valsts nodevas apmaksu (kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka vai informācija brīvā tekstā).