Nodibinājuma pievienošana
1. Kopsavilkums
Pievienošana ir process, kurā nodibinājums (pievienojamais nodibinājums) nodod visu savu mantu citam nodibinājumam (iegūstošais nodibinājums). Apvienošanas gadījumā pievienojamais nodibinājums beidz pastāvēt bez likvidācijas procesa un pievienojamā nodibinājuma tiesības un saistības pāriet iegūstošajam nodibinājumam.
Ne agrāk kā 3 mēnešus pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" katrs reorganizācijā iesaistītais nodibinājums Uzņēmumu reģistrā iesniedz dokumentus uz reorganizāciju.
Likumā noteiktos gadījumos pieteikums izmaiņu reģistrācijai var tikt nosūtīts pārbaudei Valsts ieņēmumu dienestam. Plašāk lasiet sadaļā Par Uzņēmumu reģistrā saņemto pieteikumu izvērtēšanu Valsts ieņēmumu dienestā
-
7 dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 7,69 EURIzmaksas
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma veidlapa B4;
- reorganizācijas līgums vai attiecīgi apliecināta kopija;
- valdes lēmums par reorganizāciju;
- dokuments, kas apliecina citas pārvaldes institūcijas piekrišanu reorganizācijai (ja statūti paredz šādu kārtību);
- kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka, vai informācija par valsts nodevas apmaksu.
Reorganizācijas procesā drīkst piedalīties tikai nodibinājumi. Statūtos var paredzēt, ka reorganizācija ir atļauta vai nav atļauta, pastāvot zināmiem priekšnoteikumiem. Testamentārā nodibinājuma reorganizācija nav atļauta.