Nodibinājuma saplūšana
1. Kopsavilkums
Saplūšana ir process, kurā divi vai vairāki nodibinājumi (pievienojamie nodibinājumi) nodod visu savu mantu jaundibināmam nodibinājumam (iegūstošais nodibinājums).
Apvienošanas gadījumā pievienojamais nodibinājums beidz pastāvēt bez likvidācijas procesa un pievienojamā nodibinājuma tiesības un saistības pāriet iegūstošajam nodibinājumam.
Ne agrāk kā 3 mēnešus pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" katrs reorganizācijā iesaistītais nodibinājums Uzņēmumu reģistrā iesniedz dokumentus uz reorganizāciju.
Likumā noteiktos gadījumos pieteikums izmaiņu reģistrācijai var tikt nosūtīts pārbaudei Valsts ieņēmumu dienestam. Plašāk lasiet sadaļā Par Uzņēmumu reģistrā saņemto pieteikumu izvērtēšanu Valsts ieņēmumu dienestā
-
7 dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 7,69 EURIzmaksas
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma veidlapa B5;
- reorganizācijas līgums vai attiecīgi apliecināta kopija;
- valdes lēmumu par reorganizāciju;
- dokuments, kas apliecina citas pārvaldes institūcijas piekrišanu reorganizācijai (ja statūti paredz šādu kārtību);
- iegūstošā nodibinājuma statūti;
- iegūstošā nodibinājuma valdes locekļu saraksts;
- nodibinājumu kopīgs pieteikums par jaundibināmās nodibinājuma ierakstīšanu reģistrā;
- kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka, vai informācija par valsts nodevas apmaksu.