AS izmaiņas valdes sastāvā
1. Kopsavilkums
Lēmumu par izmaiņām valdes sastāvā pieņem padome. Valdes skaitliskajam sastāvam un valdes locekļu pārstāvības tiesību apjomam ir jāatbilst statūtos noteiktajam. Valdi ieceļ uz 5 gadu termiņu, izņemot, ja statūtos ir paredzēts cits, īsāks termiņš. Valdes loceklis ir uzskatāms par ieceltu amatā ar padomes sēdes lēmuma brīdi, ja vien lēmumā nav noteikts vēlāks amatā stāšanās datums.
-
1-3 darba dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 20,00 EURIzmaksas
-
Var nokārtot elektroniskiIesniegt dokumentus
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Likumā noteiktos gadījumos pieteikums izmaiņu reģistrācijai var tikt nosūtīts pārbaudei Valsts ieņēmumu dienestam. Plašāk lasiet sadaļā Par Uzņēmumu reģistrā saņemto pieteikumu izvērtēšanu Valsts ieņēmumu dienestā.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma veidlapa KR18 (jāapliecina paraksti);
- padomes sēdes protokols (jāapliecina paraksti);
- valdes locekļa piekrišana ieņemt amatu (nav jāsniedz, ja piekrišana ietverta pieteikumā) (jāapliecina paraksti);
- valdes locekļu saraksts;
- valdes locekļa paziņojums par amata atstāšanu, ja viņš pats ir atkāpies no amata;
- ārzemnieka (ārvalstnieka), kuram ir tiesiska saikne ar Latviju, uz kuras pamata veidojas vai ir izveidojušās savstarpējas tiesības un pienākumi komercdarbības un nodokļu jomā, bet nav piešķirts Latvijas Republikas personas kods, anketa ziņu iekļaušanai Fizisko personu reģistrā (jāparaksta pašam ārzemniekam ar drošu elektronisko parakstu, lai iesniegtu elektroniski; ja droša elektroniskā paraksta nav, šo dokumentu neiesniedz);
- ja pieteikums tiek iesniegts izmantojot pasta pakalpojumus, tad jāpievieno informācija par valsts nodevas apmaksu (kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka vai informācija brīvā tekstā).
Dokumentu iesniegšanas termiņš Uzņēmumu reģistrā: 14 dienas no lēmuma pieņemšanas.