AS padomes sastāva maiņa
1. Kopsavilkums
Lēmumu par izmaiņām padomes sastāvā pieņem akcionāru sapulce. Padomes skaitliskais sastāvs nevar būt lielāks par statūtos noteikto. Padomi ieceļ uz 5 gadu termiņu, izņemot, ja statūtos ir paredzēts cits, īsāks termiņš. Padomes loceklis ir uzskatāms par ieceltu amatā ar akcionāru sapulces lēmuma brīdi, ja vien lēmumā nav noteikts vēlāks amatā stāšanās datums.
Norādām, ka saskaņā ar Komerclikumu dalībniekiem/ akcionāriem ir tiesības piedalīties un balsot sapulcē attālināti, vai balsot pirms sapulces. Plašāk lasiet sadaļā Skaidrojums par attālināto dalību dalībnieku, akcionāru un biedru sapulcēs.
-
1-3 darba dienas (neskaitot iesniegšanas dienu)*Izskatīšana
-
no 20,00 EURIzmaksas
-
Var nokārtot elektroniskiIesniegt dokumentus
* Likumā noteiktais termiņš dokumentu izskatīšanai var tikt pagarināts, pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 64.panta otro daļu.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma veidlapa KR18;
- akcionāru sapulces protokols (jāapliecina paraksti);
- katra padomes locekļa piekrišana ieņemt amatu , ja tiek ievēlēta jauna padome;
- padomes locekļu saraksts;
- padomes locekļa paziņojums par amata atstāšanu (ja viņš pats ir atkāpies no amata);
- ārzemnieka (ārvalstnieka), kuram ir tiesiska saikne ar Latviju, uz kuras pamata veidojas vai ir izveidojušās savstarpējas tiesības un pienākumi komercdarbības un nodokļu jomā, bet nav piešķirts Latvijas Republikas personas kods, anketa ziņu iekļaušanai Fizisko personu reģistrā (jāparaksta pašam ārzemniekam ar drošu elektronisko parakstu, lai iesniegtu elektroniski; ja droša elektroniskā paraksta nav, šo dokumentu neiesniedz);
- ja pieteikums tiek iesniegts izmantojot pasta pakalpojumus, tad jāpievieno informācija par valsts nodevas apmaksu (kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka vai informācija brīvā tekstā).
Dokumentu iesniegšanas termiņš Uzņēmumu reģistrā: 14 dienas no lēmuma pieņemšanas.