• lv
  • en

Reģistrēto un pieteikto izmaiņu ziņotājs

2. Lietošanas noteikumi

  1. E-pakalpojuma ietvaros ir iespēja Uzņēmumu reģistra (turpmāk – Reģistrs) mājaslapā elektroniski pieteikties e-pasta paziņojumu saņemšanai par Reģistra vestajos reģistros reģistrēta tiesību subjekta reģistrācijas lietā saņemtu pieteikumu.
  2. E-pakalpojuma sniegšanas maksa ir 3,00 EUR/gadā (par vienu subjektu) papildus internetbankas komisijas maksa par pārskaitījumu uz Valsts kases kontu. Par e-pakalpojumu ir iespējams norēķināties ar sekojošo banku internetbankām: A/S Swedbank, AS "SEB banka", "Citadele banka" AS, Luminor AS/Nordea, Luminor AS/DNB, AS "Meridian Trade Bank", AS "PrivatBank", AS “Rietumu Banka”
  3. E-pakalpojumam pieteikto subjektu skaits nav ierobežots.
  4. Saņemt informāciju var par subjektiem no šādiem reģistriem:
    • Komercreģistrs;
    • Uzņēmumu reģistrs;
    • Biedrību un nodibinājumu reģistrs;
    • Politisko partiju reģistrs;
    • Reliģisko organizāciju un to iestāžu reģistrs;
    • Masu informācijas līdzekļu reģistrs;
    • Pārstāvniecību reģistrs;
    • Eiropas ekonomisko interešu grupu reģistrs;
    • Šķīrējtiesu reģistrs.
  5. Automātisku e-pasta paziņojumu par e-pakalpojuma beigu termiņu lietotājs saņem 5 dienas pirms tā.
  6. E-pakalpojumam var pieteikties tikai par aktuālajiem (no Reģistra neizslēgtajiem) subjektiem. Ja atlasītais subjekts ir aktuāls (neizslēgts no Reģistra), tiek norādīta izvēlne „Pieteikties Uzņēmumu reģistrā pieteikto izmaiņu ziņotājam”. Noklikšķinot uz izvēlnes, lietotājam jāievada e-pasta adrese (automātisku paziņojumu nosūtīšanai) un pārbaudes jautājuma (CAPTCHA) atbilde.
  7. Ja pakalpojums ir pieteikts veiksmīgi, lietotājs uz norādīto e-pasta adresi saņem automātisku paziņojumu, kurā tiek norādīta saite pakalpojuma apmaksai. Lai apmaksātu un aktivizētu pakalpojumu, jāapmeklē saitē norādītā vietne (turpmāk – Vietne). Ja paziņojums par pakalpojuma apstiprināšanu netiek saņemts tuvāko minūšu laikā, iesakām pārbaudīt e-pasta mēstuļu (spam) mapi vai sazināties ar e-pasta servera administratoru. 
  8. Vietnē, uzklikšķinot uz spiedpogas „Maksāt”, tiek atvērta e-pakalpojuma apmaksas forma, kurā tiek piedāvāta iespēja izvēlēties maksāšanas veidu. Lai turpinātu e-pakalpojuma apmaksu, jāuzklikšķina uz spiedpogas „Maksāt”. Pēc pakalpojuma apmaksas, lai atgrieztos pie e-pakalpojuma sniedzēja, jāklikšķina uz spiedpogas „Atgriezties pie pakalpojuma sniedzēja”. 
  9. Pēc maksājuma veikšanas e-pakalpojums par konkrēto subjektu tiek aktivizēts, un uz lietotāja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts automātisks paziņojums par maksājuma saņemšanu, norādot arī informāciju par pakalpojuma darbības periodu. 
  10. Kad Reģistrā tiks saņemti dokumenti par izmaiņām interesējošā subjekta lietā, uz lietotāja e-pasta adresi tiks nosūtīts automātisks paziņojums (turpmāk – Paziņojums par izmaiņām), kurā tiks norādīts saņemtā pieteikuma iesniegšanas datums un tā lietvedības numurs Reģistra informācijas sistēmā.
  11. Saņemtajā Paziņojumā par izmaiņām tiks norādīta arī saite ar iespēju atteikties no turpmākas Paziņojumu saņemšanas. Apmeklējot šajā saitē norādīto vietni un ievadot pārbaudes jautājuma (CAPTCHA) atbildi, turpmāka Paziņojumu saņemšana par konkrēto subjektu tiks pārtraukta. Šādā gadījumā maksa par pakalpojumu netiek atmaksāta.

Jautājumu gadījumā par pakalpojuma lietošanu vai konstatētajām kļūdām, lūgums sazināties ar Reģistru (tālrunis 67031703, e-pasts info@ur.gov.lv).